Ano sem si budu zapisovat a sbírat body na svou Tesco kartu za dobré skutky a snad se dostanu až k sadě nerezových hrnců vyšší level neexistuje

18.05.2012 20:18

12.5.2012-pustil jsem mladšího Vietnamce do autobusu(není v tom nic osobního,pustil bych ho i kdyby neměl ty fialové Conversky)

15.5.2012-na poště poradil mladému Vietnamci,že na balíku fakt musí být adresa a k doporučenému se hodí i podací lístek

pak.dlouho.nic.2012

18.5.2012-ačkoliv jsem tudy vůbec neměl cestu a chtěl jet linkou A. dovedl jsem Ruskou cizinku k závodu Moser kdě ona chatěla ikskurziu a jel linkou B26

22.5.2012-měl jsem své narozeniny

.někdy/ještě tohoto roku-počítá se i to že,pracuji,řádně platím daně,střádám a zas utrácím,že žiju??si doufám že jo

2.8.2012-víte jak je v M.L napsáno na dvéřích prosím zavírejte?no tak tam je věčně otevřeno,tak jsem se raději optal „chcete zavříííd?”To jste měli vidět,jaký potlesk jsem sklidil,no nebyl to potlesk,ale blahosklonné áno

16.8.2012-pokladní v Lidl,jsem daroval párek v rohlíku(bombonový)

18.8.2012(nějak často co?)-utýraného kluka v trainee zácviku na pokladního v Tesco,podpořil alespoň slovem„špatný pracovní den?,pusťte to z hlavy,nashledanou”

28.8.2012-sám jsem si ostřihal nehty na nohou a ani jednou jsem nevyjekl,držel jsem se statečně

17.8.2013-ó bože stydím se to už je to tak dávno a co vy vlastně víte třeba jsem udělal skutků plno,no momoentálně dělám d.s sousedům pouštím z cd Szidi Tobias skladbu František a to pro dnešek stačí