Férst imprešn H&M x Balmanation(edit 13.11.2015)

11.11.2015 09:24

 

 

 

 

 

 

 

 

první imprese začíná flexibilitou přepravní společnosti DPD úžasné,stačí znát kurýra co nás zaváží v práci hezky poprosit,poděkovat a není nutné se otravovat jako u DHL vyplňováním A4 se žádostí o přesměrování zásilky a odeslat nascanované nejlépe ihned

pořád první imprese je že doručení mezi 11:54 až 12:54(kdybych se včera tak šeredně nešarmantně neopil na návštěvě ještě bych spal,takhle se sebemrskačsky týrám tím že už jsem od sedmi hodin na nohou)

první stále imprese je že je teprve 9:24

je 13:29

vracím se k druhému prvnímu iprešn

balení zelená krabice H&M zatím nic strašného

imprese druhá- to jsem se nákupem v eshopu diskvalifikoval o krásnou černo/zlatou tašku?

je to takový trabl ve skladu někde u Poláků přihodit tašku i volně a sám si to pak do ní vložím

pro pocit že kupuji opravdu něco výjmečného a ne svetr z běžné kolekce Divided?asi je to problém

pomalu opadá euforie,ale jdeme dál

imprese dva a půl

to jako fakt?fakt mám na koberci designer kolaboraci roku?modní událost?ne dvě mrtvoly v obalu

jsem zklamaný,jdu si pohladit kocoura který je ze zelené krabice odvázaný

imprese dva a třičtvrtě-samotný produkt

košile s frčkama

tady se nedá moc zkazit celkem povedené a hmmm nejhezčí jsou visačky

produkt dvě Biker jeans

bože ty jsou těžké a co mi ale vadí víc než antifit jsou prostě přes stehna a lýtka volné(btw. nechápu proč bílé byly i ve velikosti 25w

a černé jen od 29w) okej to je můj problém že mám postavu na superskinny 28w ale co ty trčící nitě ach jo radost je uplně pryč


takže ano na obrázku a retuš krásná kolekce,teď jsem ale možná rád že to sako s nárameníky bylo vyprodáno tak rychle jak...ani z toho zklamání nemám přítomen svůj ostrovtip

košili si asi s doutníkem nechám na tematickou party Diktátor Castro

edit 13.11.2015

koukám že stačí být rezidentem USA a balení je hned jiné,ačkoliv je to pořád hnusný igelit,lze na něj

natisknout logo ve zlatém designu

takže příště(pokud mě nějaká kolaborace natolik osloví) si IP adresu přesměruji na USA a pak přeposlat do CZ

Diskusní téma: Férst imprešn H&M x Balmanation

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek